Algemeen:
Vanaf de eerste mail die u naar een klantenservice stuurt over uw retourzending wordt deze in behandeling genomen. Door drukte is het niet altijd mogelijk om direct te reageren. Meerdere mails sturen is niet nodig: het wordt zo snel mogelijk in behandeling genomen.
Het kan weleens voorkomen dat u een bestelling retour wilt sturen. Wellicht omdat het product toch niet bevalt of misschien is er een andere reden is waarom u de bestelling toch niet zou willen hebben. Wat de reden ook is, u heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
Beschadigde producten bij aankomst
Wat vervelend! Helaas kan het voorkomen dat je product beschadigd raakt tijdens het transport. Als je een beschadigd of onjuist product hebt ontvangen, neem dan binnen 14 dagen na ontvangst van het product contact met ons op. Daarna vervalt helaas de retourperiode, voor de snelste oplossing stuur je ons een email met een foto waarop het beschadigde deel
van het item te zien is. De meest optimale foto's zijn op een vlakke ondergrond waarop het label en het defect duidelijk te zien zijn. Wij zullen deze informatie gebruiken om u te helpen met uw bestelling en om fouten in de toekomst te voorkomen
Voor defecten leveren wij de eerste keer altijd een nieuw pakketje of een terugbetaling. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen we je volledige aankoopbedrag terug. Voor vragen omtrent beschadigde product bij aankomst kun je contact opnemen via
Wat is de retourperiode?
Je kunt een product binnen 14 dagen retourneren nadat je je bestelling hebt ontvangen